Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka – Mgr. Jitka Jurčíčková
Mgr. Jitka Jurčíčková
Diplomová práce
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Applying Total Physical Response method for elementary teaching of Russian language
Anotace:
V naší diplomové práci se zabýváme Využitím metody TPR v počátečním vyučování ruskému jazyku. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V první, teoretické části, se zabýváme otázkou výuky cizích jazyků, metodami výuky a alternativními metodami vyučování. Uvádíme charakteristiku základních pojmů, shromažďujeme informace týkající se metody TPR a jejího zakladatele Jamese Ashera. V teoretické části se …víceAbstract:
In our diploma thesis, we deal with Applying Total Physical Response method for elementary teaching of Russian language. Diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. In theoretical part, we deal with the question of teaching foreign languages, different kinds of teaching methods and alternative methods of teaching foreign languages. Further, we gather material about the TPR …víceKlíčová slova
Total Physical Response metoda fyzické odpovědi na pokyn metoda alternativní metody didaktika pedagogika James Asher Ramiro Garcia Milan Hála Václav Cícha metodický list vyučování cizím jazykům didaktické cíle brainswitching split-brain corpus callosum osobnost učitele rámcový vzdělávací program Společný evropský referenční rámec předazbukové období azbukové období.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rruae/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Kašíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová