Dora Vargová

Bakalářská práce

Vstup vybrané maďarské firmy na český trh

Entry of a selected Hungarian company into the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vstupem vybrané maďarské firmy na český trh. První kapitola se zaměřuje na motivy firem vstoupit na zahraniční trh a vybrané formy vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola popisuje maďarskou firmu, její historii a produktové portfolio. Třetí část se věnuje sportovním nápojům a současné situaci na českém trhu sportovních nápojů. Čtvrtá část se zaměřuje na návrh strategie vstupu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the entry of a selected Hungarian company into the Czech market. The first chapter focuses on the motives of the firms to enter the foreign market and the selected forms of foreign market entry. The second chapter describes the Hungarian firm, its history and product portfolio. The third section focuses on sports drinks and the current situation on the Czech sports drinks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/w94zo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Jozef Ftorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing