Vstup vybrané maďarské firmy na český trh – Dora Vargová
Dora Vargová
Bakalářská práce
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Entry of a selected Hungarian company into the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vstupem vybrané maďarské firmy na český trh. První kapitola se zaměřuje na motivy firem vstoupit na zahraniční trh a vybrané formy vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola popisuje maďarskou firmu, její historii a produktové portfolio. Třetí část se věnuje sportovním nápojům a současné situaci na českém trhu sportovních nápojů. Čtvrtá část se zaměřuje na návrh strategie vstupu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the entry of a selected Hungarian company into the Czech market. The first chapter focuses on the motives of the firms to enter the foreign market and the selected forms of foreign market entry. The second chapter describes the Hungarian firm, its history and product portfolio. The third section focuses on sports drinks and the current situation on the Czech sports drinks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/w94zo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARGOVÁ, Dora. \textit{Vstup vybrané maďarské firmy na český trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wk6a7d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Analýza konkurence
Veronika Čichovská