František Kuděj

Bachelor's thesis

Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování

Analysis of comparison of in-store communication in hypermarkets of Albert and Kaufland retail chains and its influence on purchase behaviour
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou a komparací in-store komunikace v hypermarketech dvou retailingových řetězců Albert a Kaufland a jejím vlivem na nákupní chování zákazníků. Autor v ní definuje základní prvky in-store komunikace a její nástroje. Pojednává o jejích cílech a využití v praxi. Dále autor definuje další součásti komunikace v místě prodeje, definuje pojmy jako Merchandising, P.O.P. a P.O.S. …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of in-store communication in hypermarkets of two retail chains Albert and Kaufland and its influence on customers' shopping behaviour. The author defines the basic elements of in-store communication and its tools. It discusses its objectives and its use in practice. The author also defines other components of in-store communication, defines terms such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94351