Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování – František Kuděj
František Kuděj
Bachelor's thesis
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
Analysis of comparison of in-store communication in hypermarkets of Albert and Kaufland retail chains and its influence on purchase behaviour
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou a komparací in-store komunikace v hypermarketech dvou retailingových řetězců Albert a Kaufland a jejím vlivem na nákupní chování zákazníků. Autor v ní definuje základní prvky in-store komunikace a její nástroje. Pojednává o jejích cílech a využití v praxi. Dále autor definuje další součásti komunikace v místě prodeje, definuje pojmy jako Merchandising, P.O.P. a P.O.S. …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of in-store communication in hypermarkets of two retail chains Albert and Kaufland and its influence on customers' shopping behaviour. The author defines the basic elements of in-store communication and its tools. It discusses its objectives and its use in practice. The author also defines other components of in-store communication, defines terms such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94351
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDĚJ, František. \textit{Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/wk8iom/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová