Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury – Eva Dratvová
Eva Dratvová
Bachelor's thesis
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Subculture for Sale - Adressed Marketing Communication to Selected Subculture
Abstract:
Bakalářská práce hledá možnost marketingového oslovení vybrané subkultury. V tomto případě heavy metalové subkultury.Abstract:
The Bachelor thesis looks for the possibility of marketing appeal to a selected subculture. In this case, heavy metal subcultures.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j5wxe/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 10. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich