Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury – Eva Dratvová
Eva Dratvová
Bakalářská práce
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Subculture for Sale - Adressed Marketing Communication to Selected Subculture
Anotace:
Bakalářská práce hledá možnost marketingového oslovení vybrané subkultury. V tomto případě heavy metalové subkultury.Abstract:
The Bachelor thesis looks for the possibility of marketing appeal to a selected subculture. In this case, heavy metal subcultures.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j5wxe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich