Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu – Michal Novák
Michal Novák
Doctoral thesis
Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu
Dynamic Models of Mass Media Planning: Structural Analysis of the Czech TV market
Anotácia:
V posledním desetiletí dochází k masivní proliferaci televizních stanic, převážně z důvodu digitalizace vysílání. Práce přináší aktuální poznatky o struktuře televizního trhu s reklamou s návazností na dílčí aspekty spojené s masmediálním plánováním. Výzkum metodologicky staví na data-miningu datového skladu společnosti Nielsen Admosphere, a. s., která provádí v českém prostředí komplexní kontinuální …viacAbstract:
Due to the digitization of broadcasting there has been a massive proliferation of television stations in the last decade. The thesis brings current knowledge about the structure of the television advertising market in the Czech Republic linked to the aspects of the mass-media planning. Research is methodologically based on the data mining of the data of continuous media monitoring provided by Nielsen …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Hana Machková, Jan Jirák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Šárka Menšíková -
Data-miningová analýza masmediální komunikace přípravků pro ústní a zubní hygienu
Lucie Landová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Klára Sierra