Analýza preferencí zákazníků – Bc. Michaela Gabrišová
Bc. Michaela Gabrišová
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Abstract:
The goal of the diploma thesis "Analysis of customer preferences" is to get to know preferences of customers based on the analysis of a product and taking into account its various attributes and their levels, which affect the purchasing behavior of customers. To achieve this, conjoint analysis is used as one of the methods of quantitative marketing research. The thesis contains theoretical and practical …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce “Analýza preferencií zákazníkov” je oboznámenie s preferenciami zákazníkov založenými na analýze produktu a zohľadnení jeho rôznych atribútov a ich úrovní, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie zákazníka. Na dosiahnutie tohto cieľa je využitá conjoint analýza ako jedna z metód kvantitatívneho marketingového výskumu. Práca obsahuje teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ne0ks/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Legnerová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová -
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Vplyv spoločenskej zodpovednosti firiem na chovanie spotrebiteľa
Zuzana Iľková