Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení – Andrej Grajciar
Andrej Grajciar
Bakalářská práce
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Vybrané nástroje online marketingu a jejich využití v oblasti ubytovacích a restauračních zařízeních
Anotace:
Téma online marketingu je pro nás velmi zajímavá, protože zažíváme obrovský rozmach této sféry a trendy v online marketingu se neustále posouvají vpřed, mění a přizpůsobují aktuálním požadavkům trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vyvinuté úsilí a jednotlivé využití nástrojů online marketingu zasahují do ekonomických aspektů podniku, a pokud ano, tak zjistit v jaké míře. Obecně měřitelné parametry …víceAbstract:
The topic of online marketing is for us very interesting because we are living during the era when online marketing sphere is being expanded every day and its trends are continuously growing, shaping and adapting to present needs of the market. Aim of our bachelor thesis is to obtain results from the practice use of these tools and methods of online marketing and determine and calculate their effect …víceAbstract:
Téma online marketingu je pre nás veľmi zaujímavá, pretože zažívame obrovský rozmach tejto sféry a trendy v online marketingu sa neustále posúvajú vpred, menia a prispôsobujú aktuálnym požiadavkám trhu. Cieľom bakalárskej práce je zistiť, či vyvinuté úsilie a jednotlivé využitia nástrojov online marketingu zasahujú do ekonomických aspektov podniku, a ak áno, tak zistiť v akej miere. Všeobecne merateľné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRAJCIAR, Andrej. \textit{Vybrané nástroje online marketingu a~ich využitie v~oblasti ubytovacích a~reštauračných zariadení}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/wkmv0f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová