Faktory vzniku rizikového chování - očima dětí z Dětského domova se školou – Bc. Tereza Tomanová
Bc. Tereza Tomanová
Diplomová práce
Faktory vzniku rizikového chování - očima dětí z Dětského domova se školou
Factors related to risk behaviors - a view of the child in Children's home with school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na faktory, které mají podíl na vzniku rizikového chování. Na problematiku je pohlíženo z hlediska postojů samotných dětí s již rozvinutým problémovým chováním. Aby intervenční zásahy byly efektivní, a v budoucnu opět aplikovatelné, je důležité znát úhel pohledu těch, kterých se téma nejvíce dotýká. Proto se výzkumné šetření analyzované v této práci věnuje rozboru názorů …víceAbstract:
The diploma thesis is aimed at factors having share on development of risk behavior. For the effectiveness of intervention incidence and in future repeated applicability, it is important to now the view angle of those who are most affected by the topic. Therefore the investigative survey of this study is devoted to analysis of attitudes, postures and experiences of children with behavioral troubles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gjle9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Vybrané koreláty uplatňovaných výchovných stylů a sebehodnocení děti s poruchami chování a emocí
Kateřina Klementová -
Hlavní rizikové faktory vzniku poruch emocí a chování u dětí
Andrea Dohnalová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová