Marketingová strategie podniku – Bc. Petra Nováková
Bc. Petra Nováková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Tato diplomová práce je zpracována na téma marketingová strategie podniku. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních teoretických východisek souvisejících s probíranou problematikou. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je význam marketingu, marketingového mixu, marketingových strategií a popsány jednotlivé analýzy. Získané …víceAbstract:
This diploma thesis elaborates on the topic of “The Marketing Strategy of a Company“. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part focuses on the explanation of the basic theoretical facts that are related to this topic. There are explained based concepts such as the importance of marketing, marketing mix, marketing strategies, and it also describes individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann
Název
Vložil
Vloženo
Práva