Nové trendy v internetovém marketingu – Bc. Lucie Petrželková
Bc. Lucie Petrželková
Bakalářská práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou nové trendy v internetovém marketingu. V teoretické části práce jsou popsány možnosti reklamního sdělení ve fulltextových vyhledavačích, marketing na sociálních sítích a nabídka reklamního sdělení na mediálních serverech. Novými trendy na internetu, kterými se v práci zabývám, jsou zejména systémy přesného cílení na zákazníka v podobě retargetingu a remarketingu v PPC …víceAbstract:
The topic of the thesis are the new trends in internet marketing. The theoretical part describes the options of advertising messages in full text search engines , marketing on social networks and offer advertising on media servers . New trends on the Internet which I am examining in this work are of accurate targeting customers in the form of retargeting and remarketing in PPC systems , banner campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zu9e7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
MR - nové trendy a význam v moderní diagnostice
Tereza JÍRALOVÁ -
MR - nové trendy a význam v moderní diagnostice
Tereza JÍRALOVÁ