Elektronická sbírka úloh z prostorového modelování v programu Cinema4D – Bc. Martin Hájek
Bc. Martin Hájek
Bakalářská práce
Elektronická sbírka úloh z prostorového modelování v programu Cinema4D
Electronic Tutorial on 3D Modeling Using Cinema4D
Anotace:
Vytvořená sbírka výukových lekcí slouží k rozšíření teoretických znalostí práce s modelovacím a animačním programem Cinema4D o praktickou složku a to naučení se základům modelování od jednoduchých objektů až po složitější scény a základy tvorby animací.Abstract:
The created collection of tutorials is made for widening the theorethical knowledge of the Cinema4D modelling and animation programme to the operative part, namely learning of the modelling basics, from simple objects to more sophisticated scenes and animation fundamentals.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/daxhp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická učebnice prostorového modelování v programu Cinema4D
Pavel Schneider -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Lukáš Opl -
Muzejní animace v programu stálé expozice Městského muzea v Týně nad Vltavou
Pavla MIKŠÍKOVÁ -
Socha jako téma animace (Hana Wichterlová, Wilhelm Lehmbruck, Lukáš Rittstein)
Jana Hřibová -
Příručka pro tvorbu animace v programu Adobe After Effects
Ondřej Marčík