Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike – Bc. Soňa Balážová
Bc. Soňa Balážová
Diplomová práce
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Vliv retro marketingu na chování spotřebitelů a jeho využití na trhu potravin v České republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior in the food market of retro products. The aim of the thesis is to propose marketing recommendations for the food market in the Czech Republic with regard to the use of retro marketing. In order to fulfil the objective, it was necessary to identify the factors influencing consumer behaviour. The data for the primary research were obtained by means of qualitative …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským správaním na potravinárskom trhu retro produktov. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť marketingové odporú-čania pre subjekty na trhu potravín v Českej republike s ohľadom na využitie retro marketingu. K naplneniu cieľa je potrebné identifikovať faktory, ktoré na správanie spotrebiteľa vplývajú. Dáta pre primárny výskum sú získané pomocou kvalitatív-neho a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALÁŽOVÁ, Soňa. \textit{Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wljna5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková -
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Karin Stanová