Bc. Soňa Balážová

Diplomová práce

Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike

Vliv retro marketingu na chování spotřebitelů a jeho využití na trhu potravin v České republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior in the food market of retro products. The aim of the thesis is to propose marketing recommendations for the food market in the Czech Republic with regard to the use of retro marketing. In order to fulfil the objective, it was necessary to identify the factors influencing consumer behaviour. The data for the primary research were obtained by means of qualitative …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským správaním na potravinárskom trhu retro produktov. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť marketingové odporú-čania pre subjekty na trhu potravín v Českej republike s ohľadom na využitie retro marketingu. K naplneniu cieľa je potrebné identifikovať faktory, ktoré na správanie spotrebiteľa vplývajú. Dáta pre primárny výskum sú získané pomocou kvalitatív-neho a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta