Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie – Bc. Jiří Štěrba
Bc. Jiří Štěrba
Bachelor's thesis
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Political marketing - specifycity and meaning for the development of the modern democracy
Anotácia:
Práce se zabývá rolí politického marketingu v kampaních s cílem analyzovat úspěch dvou nových stran ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. Teoretická část přiblíží rannou historii politického marketingu a jeho vývoj, nejzajímavější prezidentské kampaně ve Spojených Státech, ve kterých sehrála nejdůležitější roli média. Následuje představení Lees – Marshment modelu …viacAbstract:
The thesis is concerned with role of the political marketing in campaigns a try to analyse succes of two new parties in the Czech republic´s Chamber of Deputies election in 2010. The theoretical part serves early history of political marketing and its evolution, the most interesting US presindential campaign, in which the most significant part was media. Then political market and Lees – Marshment model …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zt0h0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Analýza volebních programů TOP 09 a STAN pro volby do PSP ČR v letech 2010 až 2017
Kristina Dobrovičová -
Typologie úspěšných volebních obvodů Konzervativní strany v britských volbách 2010
Anna Pinkasová -
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010
Jiří Lapin -
Volby do Národní rady SR v roce 2010
Peter Spáč -
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Vliv vybraných socioekonomických jevů na výsledky voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Iva Karbašová -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská