Ing. Jan Maryška

Diplomová práce

Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna

Potential and marketing resources of corporate town of Kladno
Anotace:
Diplomová práce obsahuje teoretickou, geograficko-ekonomickou a marketingovou kapitolu. Ústředním tématem je městský marketing a jeho aplikace v podmínkách sídelního útvaru – statutárního města Kladna, největšího města Středočeského kraje, které je lokalizováno v bezprostřední blízkosti Prahy. V práci je vyhodnocen komplexní fyzicko-geografický, kulturně-historický a socioekonomický potenciál města …více
Abstract:
The diploma thesis contents theoretical, geographical-economic and marketing chapter. City marketing and its application under conditions of site – corporate town of Kladno, the biggest town of the Central Bohemia located very close to Prague – are the main themes of the thesis. The study analyses complex physical-geographical, cultural-historical and social-economical potential of the town and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa