Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna – Ing. Jan Maryška
Ing. Jan Maryška
Diplomová práce
Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna
Potential and marketing resources of corporate town of Kladno
Anotace:
Diplomová práce obsahuje teoretickou, geograficko-ekonomickou a marketingovou kapitolu. Ústředním tématem je městský marketing a jeho aplikace v podmínkách sídelního útvaru – statutárního města Kladna, největšího města Středočeského kraje, které je lokalizováno v bezprostřední blízkosti Prahy. V práci je vyhodnocen komplexní fyzicko-geografický, kulturně-historický a socioekonomický potenciál města …víceAbstract:
The diploma thesis contents theoretical, geographical-economic and marketing chapter. City marketing and its application under conditions of site – corporate town of Kladno, the biggest town of the Central Bohemia located very close to Prague – are the main themes of the thesis. The study analyses complex physical-geographical, cultural-historical and social-economical potential of the town and its …víceKlíčová slova
Marketing města marketingový mix marketingová analýza (výzkum) marketingová strategie segmentace trhu komunikace (komunikační mix) veřejný (neziskový) sektor veřejné služby město region Kladno City marketing marketing mix marketing analysis (research) marketing policy market segmentation communication (communication mix) public (non-profit) sector public services town
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qfa8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár