Influencer a jeho vliv na nákupní chování – Ing. Renata Jandová
Ing. Renata Jandová
Diplomová práce
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
The influencer and his impact on buying behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou influencerů a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů v dnešní době, přičemž teoretická část je zaměřena nejen na obecné vědomosti z oblasti marketingu, ale také detailně prozkoumává vliv i důsledky sociologie a životního stylu jedinců na jejich rozhodování a marketing obecně. Cílem této diplomové práce je zjištění, do jaké míry ovlivňuje nákupní chování …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of influencers and their influence on consumer shopping behavior today, while the theoretical part focuses not only on general knowledge of marketing, but also examines in detail the influence of sociology and lifestyle of individuals on their decisions and marketing in general. The aim of this diploma thesis is to find out to what extent the shopping behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xipes/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Jana Kolářová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG.
Natálie Kotyšková -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová