Ing. Renata Jandová

Master's thesis

Influencer a jeho vliv na nákupní chování

The influencer and his impact on buying behaviour
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou influencerů a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů v dnešní době, přičemž teoretická část je zaměřena nejen na obecné vědomosti z oblasti marketingu, ale také detailně prozkoumává vliv i důsledky sociologie a životního stylu jedinců na jejich rozhodování a marketing obecně. Cílem této diplomové práce je zjištění, do jaké míry ovlivňuje nákupní chování …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of influencers and their influence on consumer shopping behavior today, while the theoretical part focuses not only on general knowledge of marketing, but also examines in detail the influence of sociology and lifestyle of individuals on their decisions and marketing in general. The aim of this diploma thesis is to find out to what extent the shopping behavior …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní