Bc. Andrea Krejčí
Diplomová práce
Internetová komunikace
Internet Communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce „Internetová komunikace“ je navrhnout internetovou marketingovou strategii pro vybranou firmu s ohledem na její finanční možnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií internetové marketingové komunikace a seznámením s možnostmi použití marketingového mixu na Internetu. Druhá část obsahuje audit internetové marketingové komunikace vybrané firmy. Na …víceAbstract:
The aim of diploma thesis „ Internet communication“ is to propose internet marketing strategy for selected company with regard to its financial possibilities. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on the theory of internet marketing communication and introduces marketing mix that can be used on the Internet. The second part is devoted to analysis of internet marketing communication …víceKlíčová slova
Internetový marketing webová prezentace internetová reklama e-mail marketing virální marketing sociální média audit internetové marketingové komunikace plán internetové marketingové komunikace internet marketing website internet promotion viral marketing social media internet marketing communication audit internet marketing communication plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yuo6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace
Martin KUP -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Online marketingový audit
Jiří Voráček -
Optimalizace online komunikace technologického startupu
Kateřina Bulová -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace
Martin KUP -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera