Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku – Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Diplomová práce
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Learning strategies of older school-age children with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce "Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku" se zabývá strategiemi učení žáků na druhém stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií. Teoretická část vymezuje pojem žák staršího školního věku se SVP, dále se věnuje procesu učení a kognitivním procesům, krátce popisuje specifické poruchy učení. Poslední kapitola je věnována učebním preferencím, strategiím učení …víceAbstract:
The thesis deals with learning strategies of older school-age children with special educational needs (SEN). Theoretical part consists of chapters focused on the term older school-age children with SEN, learning process and description of cognitive processes, specific learning disabilities, learning preferences, learning strategies and teacher's support in that area. The aim of the practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÍKOVÁ, Tereza. Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy
Štěpánka Loulová -
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
Veronika Němcová -
Strategie učení u dětí mladšího školního věku
Dita BAUEROVÁ -
Strategie rozvoje školní připravenosti dětí předškolního věku
Marie ŠUBRTOVÁ -
Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna Bartošková -
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Strategie učitelů prvních a druhých tříd pro začleňování outsiderů do kolektivu
Kristýna PŘÍHODOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva