Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku – Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Master's thesis
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Learning strategies of older school-age children with specific learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce "Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku" se zabývá strategiemi učení žáků na druhém stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií. Teoretická část vymezuje pojem žák staršího školního věku se SVP, dále se věnuje procesu učení a kognitivním procesům, krátce popisuje specifické poruchy učení. Poslední kapitola je věnována učebním preferencím, strategiím učení …moreAbstract:
The thesis deals with learning strategies of older school-age children with special educational needs (SEN). Theoretical part consists of chapters focused on the term older school-age children with SEN, learning process and description of cognitive processes, specific learning disabilities, learning preferences, learning strategies and teacher's support in that area. The aim of the practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÍKOVÁ, Tereza. Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UAJmi
Theses on a related topic
-
Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy
Štěpánka Loulová -
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
Veronika Němcová -
Strategie učení u dětí mladšího školního věku
Dita BAUEROVÁ -
Strategie rozvoje školní připravenosti dětí předškolního věku
Marie ŠUBRTOVÁ -
Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna Bartošková -
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Strategie učitelů prvních a druhých tříd pro začleňování outsiderů do kolektivu
Kristýna PŘÍHODOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights