Lucie Žilková

Diplomová práce

Marketingová strategie Českých center v zahraničí

Marketing Strategy of Czech Centres
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro České centrum Madrid, která je založena na předpokladech vycházejících z dokumentu Strategie činnosti Českých center 2012--2015. V práci jsou uvedeny způsoby, jakými může České centrum Madrid sloužit jako platforma pro prezentaci českých firem na španělském trhu. Jaké formy dalšího externího financování může České centrum využívat pro své projekty …více
Abstract:
The thesis proposes a marketing strategy for the Czech Centre Madrid based on the assumptions from the Strategy of Czech Centres 2012--2015. The thesis suggests new ways in which the Czech Centre Madrid can engage Czech companies in foreign presentation, new ways of external project funding, and new ways to improve the marketing communication and to strengthen the public relations of the Czech Centre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Bohumil Poláček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44525

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod