Marketingová strategie Českých center v zahraničí – Lucie Žilková
Lucie Žilková
Diplomová práce
Marketingová strategie Českých center v zahraničí
Marketing Strategy of Czech Centres
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro České centrum Madrid, která je založena na předpokladech vycházejících z dokumentu Strategie činnosti Českých center 2012--2015. V práci jsou uvedeny způsoby, jakými může České centrum Madrid sloužit jako platforma pro prezentaci českých firem na španělském trhu. Jaké formy dalšího externího financování může České centrum využívat pro své projekty …víceAbstract:
The thesis proposes a marketing strategy for the Czech Centre Madrid based on the assumptions from the Strategy of Czech Centres 2012--2015. The thesis suggests new ways in which the Czech Centre Madrid can engage Czech companies in foreign presentation, new ways of external project funding, and new ways to improve the marketing communication and to strengthen the public relations of the Czech Centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Bohumil Poláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Alexandra Zítková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Klára Loayza -
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Aneta Strnadová -
Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s.
Petr Juriš