Marketingová propagace produktu Face - up! – Lucie Ramplová
Lucie Ramplová
Bakalářská práce
Marketingová propagace produktu Face - up!
Marketing promotion of the Face – up! product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací produktu Face – up!. Na marketing tohoto produktu jsou aplikované analýzy SWOT, PESTLE a Porterova analýza pěti sil. Všechny výše uvedené analýzy jsou průběžně detailně komentovány. Ve stručnosti je popisován i budoucí vývoj produktu a návrhy řešení k vylepšení propagace.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing promotion of the product Face - up !. SWOT, PESTLE and Porter analysis are applied to the marketing of this product. All the above analysis are continuously commented in detail. The future development of the product and proposals for solution to improve promotion are also briefly described.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák