Ivana KOROUSOVÁ

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous

The proposal of marketing strategy for Carservice Korous
Anotace:
Bakalářská práce je věnována navržení marketingové strategie pro Autoopravnu Korous. Cílem bylo provedení marketingové analýzy podniku a na jejím základě navržení marketingové strategie podniku.
Abstract:
The theme of bachelor thesis is to propose a marketing strategy for Carservice Korous. The aim was to implement the marketing analysis of the enterprise and on the basis of it propose a marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOROUSOVÁ, Ivana. Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management