Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous – Ivana KOROUSOVÁ
Ivana KOROUSOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous
The proposal of marketing strategy for Carservice Korous
Anotace:
Bakalářská práce je věnována navržení marketingové strategie pro Autoopravnu Korous. Cílem bylo provedení marketingové analýzy podniku a na jejím základě navržení marketingové strategie podniku.Abstract:
The theme of bachelor thesis is to propose a marketing strategy for Carservice Korous. The aim was to implement the marketing analysis of the enterprise and on the basis of it propose a marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOROUSOVÁ, Ivana. \textit{Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/wm4gjn/.
Jak správně citovat práci
KOROUSOVÁ, Ivana. Návrh marketingové strategie pro Autoopravnu Korous. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík