Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“ – Martin Vlček
Martin Vlček
Master's thesis
Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“
Team efficiency in media agencies during the „Covid crisis“
Abstract:
Cílem této diplomové práce je určit, jaká měla opatření zavedená v digitálních mediálních agenturách během "koronakrize" od března roku 2020 vliv na efektivitu týmů v těchto agenturách. Hlavním podkladem pro výzkum je dotazníkové šetření v agentuře Adexpres a jejích sesterských agenturách. To je doplněno o rozbor krizových opatření zavedených managementem. Na základě výsledků dotazníkového šetření …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to find out how did the measures implemented in digital media agencies following the Covid-19 outbreak in march 2020 influence team efficiency in said agencies. The main part of the conducted research is a survey distributed within the Adexpres media agency and its sister agencies. This is accompanied by an analysis of the anti-crisis measures adopted by the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84400
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Řešení krizové situace covid-19 v podmínkách České republiky
Denisa Konečná -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Vliv pandemie COVID-19 na oblast krizového řízení na území obce s rozšířenou působností Mariánské Lázně v období let 2020 - 2021
Valeriia Kharčenko -
Činnost profesionálních jednotek požární ochrany v období pandemie Covid-19
Pfauser Pfauser