Martin Vlček

Master's thesis

Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“

Team efficiency in media agencies during the „Covid crisis“
Abstract:
Cílem této diplomové práce je určit, jaká měla opatření zavedená v digitálních mediálních agenturách během "koronakrize" od března roku 2020 vliv na efektivitu týmů v těchto agenturách. Hlavním podkladem pro výzkum je dotazníkové šetření v agentuře Adexpres a jejích sesterských agenturách. To je doplněno o rozbor krizových opatření zavedených managementem. Na základě výsledků dotazníkového šetření …more
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to find out how did the measures implemented in digital media agencies following the Covid-19 outbreak in march 2020 influence team efficiency in said agencies. The main part of the conducted research is a survey distributed within the Adexpres media agency and its sister agencies. This is accompanied by an analysis of the anti-crisis measures adopted by the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84400

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod