Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“ – Martin Vlček
Martin Vlček
Diplomová práce
Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“
Team efficiency in media agencies during the „Covid crisis“
Anotace:
Cílem této diplomové práce je určit, jaká měla opatření zavedená v digitálních mediálních agenturách během "koronakrize" od března roku 2020 vliv na efektivitu týmů v těchto agenturách. Hlavním podkladem pro výzkum je dotazníkové šetření v agentuře Adexpres a jejích sesterských agenturách. To je doplněno o rozbor krizových opatření zavedených managementem. Na základě výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to find out how did the measures implemented in digital media agencies following the Covid-19 outbreak in march 2020 influence team efficiency in said agencies. The main part of the conducted research is a survey distributed within the Adexpres media agency and its sister agencies. This is accompanied by an analysis of the anti-crisis measures adopted by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Řešení krizové situace covid-19 v podmínkách České republiky
Denisa Konečná