Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky – Adam Hanka
Adam Hanka
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Marketing on social networks – building personal brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možností budovat osobní značku za pomocí sociálních sítí. Jejím cílem je představit možnosti v propagaci drobných podnikatelů, umělců a osobností na sociálních sítích. Nezbytné je analyzovat prostředí sociálních sítí a druhy medií používané na sociálních sítích. Výsledkem zkoumání bakalářské práce je nalezení a navrhnutí optimálního postupu pro daný subjekt v propagaci na …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focusing on the possibility of building a personal brand with the help of social networks. It's purpose is to present possibilities in the promotion of small entrepreneurs, artists and celebrities on social networks. It is necessary to analyze the environment of social networks and the types of content used on social networks. The result of the research is to find and create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANKA, Adam. \textit{Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wmpyjx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Lukáš Duben -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Matyáš Batěk -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights