Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Nadezhda Axyonova
Ing. Nadezhda Axyonova
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je analýza segmentaci společnosti Olma a.s. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část bakalářské práce popisuje, jakým způsobem společnosti segmentují trh. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků a provést jejich segmentaci pro firmu Olma a.s. Toto nákupní chování bude popsáno a analyzováno na …moreAbstract:
The aim of this study is segmentation analysis of the company Olma. The study is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part describes how a company segments its market. The aim of a practical part is to analyze consumer buying behavior and to perform customer segmentation for the company Olma. This buying behavior will be described on the basis of the survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o81nr/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 10. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Šárka Vachalová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová