Ing. Nadezhda Axyonova

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The market segmentation and customer behaviour
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je analýza segmentaci společnosti Olma a.s. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část bakalářské práce popisuje, jakým způsobem společnosti segmentují trh. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků a provést jejich segmentaci pro firmu Olma a.s. Toto nákupní chování bude popsáno a analyzováno na …more
Abstract:
The aim of this study is segmentation analysis of the company Olma. The study is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part describes how a company segments its market. The aim of a practical part is to analyze consumer buying behavior and to perform customer segmentation for the company Olma. This buying behavior will be described on the basis of the survey.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 10. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication