Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Nadezhda Axyonova
Ing. Nadezhda Axyonova
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza segmentaci společnosti Olma a.s. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část bakalářské práce popisuje, jakým způsobem společnosti segmentují trh. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků a provést jejich segmentaci pro firmu Olma a.s. Toto nákupní chování bude popsáno a analyzováno na …víceAbstract:
The aim of this study is segmentation analysis of the company Olma. The study is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part describes how a company segments its market. The aim of a practical part is to analyze consumer buying behavior and to perform customer segmentation for the company Olma. This buying behavior will be described on the basis of the survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o81nr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Šárka Vachalová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová