Bc. Michaela SLADKÁ
Master's thesis
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Marketing mix of selected brand
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy současného marketingového mixu obchodní značky IQOS a navržení vhodného opatření pro oblast marketingového mixu na základě výsledků provedených analýz. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: zpracování teoretického úvodu k problematice marketingového mixu, představení vybrané společnosti a provedení analýzy vnějšího …moreAbstract:
Main goal of this master thesis is the analysis of current marketing mix of the IQOS brand and to propose a suitable measure for the marketing mix based on the results of the analyzes. The main goal is achieved through the previous three sub-goals: elaboration of a theoretical introduction to the issue of marketing mix, introduction of the selected company and analysis of the external environment of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLADKÁ, Michaela. Marketingový mix vybrané obchodní značky. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová