Webová podpora marketingové komunikace obcí – Bc. Kateřina Fialová
Bc. Kateřina Fialová
Diplomová práce
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Web support of municipalities marketing communication
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku zlepšení marketingu měst a obcí pomocí webové komunikace, která je v dnešní době velmi aktuální. Jedná se o stále oblíbený způsob sdělování i vyhledávání informací. Řada webů bohužel svým obsahem, designem či nepřehledností své uživatele spíše odrazuje od aktivního užívání. V teoretické části je popsán a vysvětlen marketing měst a obcí, marketingový mix měst a obcí …víceAbstract:
The thesis deals with ways of improving the marketing of cities and villages using web communication, which is very much a current issue. It has been considered a very popular way of searching for information as well as sharing it. A lot of websites unfortunately discourage their users from active usage by their content, design or they are difficult to orient in. The theoretical part describes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vt4sv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace aplikace pro shromažďování marketingových informací a její využití v prostředí sociálních sítí.
Zdeněk Kittler -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing informačních služeb
Tomáš Čmolík