Webová podpora marketingové komunikace obcí – Bc. Kateřina Fialová
Bc. Kateřina Fialová
Master's thesis
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Web support of municipalities marketing communication
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku zlepšení marketingu měst a obcí pomocí webové komunikace, která je v dnešní době velmi aktuální. Jedná se o stále oblíbený způsob sdělování i vyhledávání informací. Řada webů bohužel svým obsahem, designem či nepřehledností své uživatele spíše odrazuje od aktivního užívání. V teoretické části je popsán a vysvětlen marketing měst a obcí, marketingový mix měst a obcí …moreAbstract:
The thesis deals with ways of improving the marketing of cities and villages using web communication, which is very much a current issue. It has been considered a very popular way of searching for information as well as sharing it. A lot of websites unfortunately discourage their users from active usage by their content, design or they are difficult to orient in. The theoretical part describes and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vt4sv/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Návrh a implementace aplikace pro shromažďování marketingových informací a její využití v prostředí sociálních sítí.
Zdeněk Kittler -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing informačních služeb
Tomáš Čmolík