Hana Javůrková

Bakalářská práce

Etika a komunikace ve veřejné správě

Ethics and communication in public administration
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit především pomocí metod kvalitativního výzkumu úroveň poskytovaných služeb ve veřejné správě. V první části se věnuji postavení teoretických základů veřejné správy a etice ve veřejné správě. Druhá část ukazuje hodnocení čtyř pražských městských částí v řadě různých kritérií za využití převážně metod mystery client. Analýza ukazuje, že nejvíce v celé fázi výzkumu uspěla …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a complex assessment of quality of service in public administration using specific methods of qualitative research. The first part is dedicated to theoretical knowledge in the fields of public administration and ethics. The second part shows evaluation and ratings of four different municipal offices in Prague with a use of methods like mystery client. Analysis shows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
  • Vedoucí: Helena Mitwallyová
  • Oponent: Jan Vláčil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52646

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj