Měření sledovanosti médií v ČR – Bc. Artur Nechyporenko
Bc. Artur Nechyporenko
Diplomová práce
Měření sledovanosti médií v ČR
Viewership measurement of media in the Czech Republic
Anotace:
Informace o míře sledovanosti televizních pořadů využívají k získání potřebných informací zejména televizní stanice. Sledovanost však v dnešní době zajímá i mediální agentury. Hlavním úkolem je vytvořit a umístit reklamu tak, aby přímo zasáhla cílovou skupinu. Hlavním cílem diplomové práce je tedy pomocí míry sledovanosti médií vyhodnotit a určit jaký druh médií je v České republice nejvíce účinný …víceAbstract:
nformation on measure of viewer rating of TV programs are used especially television stations to obtain the necessary information. But today media agencies are also interested on measure of viewer rating. The main task is to create and place an advertisement directly to hit the target group. The main objective of this thesis is by the help of rating measure of media to evaluate what kind of media is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kbi9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza internetové návštěvnosti a uživatelů Internetu
Martin Šíla -
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Kamila Knápková -
Analýza sledovanosti televize a internetu v ČR
Jan Štěpán -
Zabezpečení a optimalizace webových stránek v internetu\nl{}
Martin JURÁK -
Měření sledovanosti médií
Iveta Kafková -
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Pavla Chlebounová -
Měření sledovanosti médií
Martin Vlach -
Měření sledovanosti médií
Tomáš Kubišta