Kamila Knápková

Diplomová práce

Marketingová komunikace malé firmy na internetu

Marketing communication of small size business on the Internet
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola …více
Abstract:
In the thesis I focus on selected instruments of internet marketing which are suitable for small size companies. The terms internet advertising and internet sales promotion instruments are explained in the first chapter. Sufficient part of the thesis is dedicated to the rules of webpage creation and the means of their optimization for search engines (SEO) as well as to the options of their attendance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48728

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod