Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Ing. Michaela Zverková
Ing. Michaela Zverková
Bachelor's thesis
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audio-visual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá audiovizuálními virálními sděleními a prezentuje elementární teoretické poznatky, jež je pro orientaci v tomto odvětví nezbytné znát. Dále stanovuje konkrétní předpoklady jejich komunikační úspěšnosti, které potvrzuje zpracováním analýzy obsahu a formy relevantních kazuistik. Součástí demonstrace úspěšnosti stanovených předpokladů je vlastní projekt. Samotné projektové řešení …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual viral messages and presents elementary theoretical findings, which are crucial for orientation in this branch. Further off, it sets out prerequisites of their successful communication to recipients and confirms those by processing analysis of content and form of relevant casuistries. The success of set prerequisites is demonstrated through the project, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/syhhe/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVERKOVÁ, Michaela. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/wndgvc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková