Bc. Miroslava SALAJKOVÁ

Bachelor's thesis

Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Ecological consequences of the marketing communications action
Abstract:
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to familiarize the readers with the problem of marketing com-munications influencing the environment. It deals with the consequences of over {--} produc-tion and the influence mostly of the automotive industry upon the overall planet contamina-tion. In the theoretical part there are being described the objectives and strategies of advertising, consume society as well as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier: 4873

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SALAJKOVÁ, Miroslava. Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.