Projekt budování silné značky v digitální módě – Bc. Valentina Zimina
Bc. Valentina Zimina
Master's thesis
Projekt budování silné značky v digitální módě
Strong Brand Building Project in Digital Fashion
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje procesu budování značky studia GIZ'MO LAB s cílem posílit její pozici a vytvořit podmínky pro její budoucí rozvoj v oblasti digitální 3D módy. V teoretické části se opírá o odbornou literaturu zaměřenou na postupy budování silných značek, komunikační nástroje v digitálním prostředí a specifika digitální módy. Praktická část detailně analyzuje charakteristiku značky, zahrnující …moreAbstract:
This thesis focuses on the brand-building process of GIZ'MO LAB studio, aiming to strengthen its position and create conditions for its future development in the field of digital 3D fashion. The theoretical part relies on professional literature concerning the procedures for building strong brands, communication tools in the digital environment, and the specifics of digital fashion. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zimina, Valentina. Projekt budování silné značky v digitální módě. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně
Jan Černobila -
Analýza budování značky
Martin Táborský -
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová -
Analýza budování značky
Lucie Šmídová -
Analýza budování značky vybraného podniku
Matej Vravko -
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
Kateřina Dáňová