Projekt budování silné značky v digitální módě – Bc. Valentina Zimina
Bc. Valentina Zimina
Diplomová práce
Projekt budování silné značky v digitální módě
Strong Brand Building Project in Digital Fashion
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje procesu budování značky studia GIZ'MO LAB s cílem posílit její pozici a vytvořit podmínky pro její budoucí rozvoj v oblasti digitální 3D módy. V teoretické části se opírá o odbornou literaturu zaměřenou na postupy budování silných značek, komunikační nástroje v digitálním prostředí a specifika digitální módy. Praktická část detailně analyzuje charakteristiku značky, zahrnující …víceAbstract:
This thesis focuses on the brand-building process of GIZ'MO LAB studio, aiming to strengthen its position and create conditions for its future development in the field of digital 3D fashion. The theoretical part relies on professional literature concerning the procedures for building strong brands, communication tools in the digital environment, and the specifics of digital fashion. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zimina, Valentina. Projekt budování silné značky v digitální módě. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně
Jan Černobila -
Analýza budování značky
Martin Táborský -
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová -
Analýza budování značky
Lucie Šmídová -
Analýza budování značky vybraného podniku
Matej Vravko -
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
Kateřina Dáňová