Dáša Pavlovová

Bachelor's thesis

Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí.Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu. Podrobně je zde rozebrán produkt, cena, distribuce a propagace.V praktické části bakalářské práce je stručně představena společnost …more
Abstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix tools of selected business company. It is divided into two parts.The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to literature research, which defines the basic concepts of marketing and marketing mix. The product, price, distribution and promotion is detailed here.In the practical part of the bachelor's thesis, the company Mixit, s.r.o. is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku