Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o. – Dáša Pavlovová
Dáša Pavlovová
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí.Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu. Podrobně je zde rozebrán produkt, cena, distribuce a propagace.V praktické části bakalářské práce je stručně představena společnost …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix tools of selected business company. It is divided into two parts.The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to literature research, which defines the basic concepts of marketing and marketing mix. The product, price, distribution and promotion is detailed here.In the practical part of the bachelor's thesis, the company Mixit, s.r.o. is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/wnkt60/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLOVOVÁ, Dáša. \textit{Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/wnkt60/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová