Využití metod AAK při edukaci žáků na ZŠ speciální – Bc. Michal Holeček, DiS.
Bc. Michal Holeček, DiS.
Diplomová práce
Využití metod AAK při edukaci žáků na ZŠ speciální
The Use of Methods of AAC in Education of Pupils at Basic School Special
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikace žáků základní školy speciální. Cílem práce je zjistit narušení komunikační schopnosti a využití metod alternativní a augmentativní komunikace na konkrétní škole. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje pojmy komunikace a narušená komunikační schopnost s jejich základním rozdělením. Druhá kapitola charakterizuje osobnost …víceAbstract:
This thesssis is focused on the issue of communication of pupils of basic school special. The aim was identify impaired communication skills and using methods of alternative and augmentative communication at particular school. This thessis is divided into four chapters. The first chapter defines concepts of communication and impared communication skills and states basic division. The second one describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ra67w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková