Návrhy na zvýšenie predaja produktov spoločnosti Royal Mint prostredníctvom jej webovej stránky – Miroslava Nemcová
Miroslava Nemcová
Master's thesis
Návrhy na zvýšenie predaja produktov spoločnosti Royal Mint prostredníctvom jej webovej stránky
Návrhy na zvýšení prodeje produktů Royalmint prostřednictvím jejich webové stránky
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá spoločnosťou Royal Mint a jej online stratégiou. V práci sa použitím nástrojov webovej analytiky a užívateľského testovania analyzuje súčasný stav webovej stránky a internetového obchodu spoločnosti. Zo zistených hodnôt o návštevnosti stránky, vyhľadávaných kľúčových slovách, konverznom pomere, zdrojoch návštevnosti a iných sa v práci analyzuje nákupné chovanie zákazníka …viacAbstract:
This thesis deals with The Royal Mint and it's online strategy. Using web analytics tools and usability testing it analyzes a current state of website and e-shop of the company. From the obtained figures about visits of the website, keywords, conversion rate, traffic sources and others, the customers' behavior is analyzed and subsequent conversion rate and user friendliness-raising measures are evaluated …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá spoločnosťou Royal Mint a jej online stratégiou. V práci sa použitím nástrojov webovej analytiky a užívateľského testovania analyzuje súčasný stav webovej stránky a internetového obchodu spoločnosti. Zo zistených hodnôt o návštevnosti stránky, vyhľadávaných kľúčových slovách, konverznom pomere, zdrojoch návštevnosti a iných sa v práci analyzuje nákupné chovanie zákazníka …viacKľúčové slová
online marketing užívateľská prívetivosť Royal Mint konverzný pomer užívateľské testovanie webu nástroje webovej analytiky
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Užívateľské testovanie stránok spoločnosti poskytujúcej cloudové riešenia
Nikola Priečková -
Užívateľské testovanie univerzitných webových stránok
Jozef Krištan -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
User experience design of a book website
Anna Nagyová -
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
Progressive Web App pre užívateľov liekov
Peter Jura -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán