A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model" – Filip Bartoš
Filip Bartoš
Bachelor's thesis
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model
Abstract:
Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company …moreAbstract:
Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartoš, Filip. A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model" . Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shop
Vlada JICICOVSCHI