A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model" – Filip Bartoš
Filip Bartoš
Bachelor's thesis
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model
Abstract:
Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company …moreAbstract:
Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠ, Filip. \textit{A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop ''Astra Model''} [online]. Zlín, 2018 [cit. 2024-03-19]. Available from: https://theses.cz/id/wo98ik/. Bachelor's thesis. Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. Thesis supervisor doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartoš, Filip. A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model" . Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Helena Schmiedová -
The optimal use of SEO and SERP Techniques
Milad Sahragard