Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu – Bc. Kateřina Korousová
Bc. Kateřina Korousová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu
Analysis of marketing communication (company / product)
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace kosmetického studia Kráska v Mostě. Cílem této práce bylo zjistit stávající marketingovou komunikaci vybraného studia, analyzovat jej a na základě vyhodnocení této analýzy uvést sadu doporučení pro zefektivnění podpory kosmetického studia a komunikace vůbec. Teoretická část je věnována marketingu a nástrojům marketingové komunikace. Dále …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of marketing communications of cosmetic studio Beauty in Most. The aim of this study was to identify existing marketing communication of selected studies, analyze it and on the basis of this analysis indicie a set of recommendations to streamline and support the cosmetic studio´s communication at all. The theoretical part is devoted to marketing and marketing communication …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace propagace kosmetické studio konkurence SWOT analýza silné stránky slabé stránky příležitosti hrozby benchmarking / marketing marketing communications propagation cosmetic studio competition SWOT analysis strengths weaknesses opportunities threats benchmarking
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/auwrk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o.
Diana Kovářová -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Application of behavioral economics principles for marketing purposes in international companies
Sezen Kutluay -
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO
Darina Vystrčilová -
Benchmarking v hotelnictví
Kateřina Procházková