Bc. Kateřina Korousová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu

Analysis of marketing communication (company / product)
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace kosmetického studia Kráska v Mostě. Cílem této práce bylo zjistit stávající marketingovou komunikaci vybraného studia, analyzovat jej a na základě vyhodnocení této analýzy uvést sadu doporučení pro zefektivnění podpory kosmetického studia a komunikace vůbec. Teoretická část je věnována marketingu a nástrojům marketingové komunikace. Dále …více
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of marketing communications of cosmetic studio Beauty in Most. The aim of this study was to identify existing marketing communication of selected studies, analyze it and on the basis of this analysis indicie a set of recommendations to streamline and support the cosmetic studio´s communication at all. The theoretical part is devoted to marketing and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní