Vstup žáka s vývojovou dysfázií do základního vzdělávání – Bc. Leona Todtová
Bc. Leona Todtová
Bakalářská práce
Vstup žáka s vývojovou dysfázií do základního vzdělávání
Pupil with Developmental Language Disorder entering the Primary School
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je popis vstupu žáka s vývojovou dysfázií do základního vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část, která se skládá ze dvou kapitol, popisuje terminologii týkající se vývojové dysfázii a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, kam žáci s narušenou komunikační schopností patří. Druhá část práce se zabývá výzkumným šetřením. Pro zpracování …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is description of a pupil with developmental language disorder entering the primary school. The thesis is divided into two parts. Theoretical part, which consists of two chapters, describes terminology of developmental language disorder and the education of pupils with special educational needs where pupils with communication disability belong. The second part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tapu0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ